Yang Berhormat Dato' Datin

Wednesday, January 23, 2013

Happy Unhappy

Heyy peeps! 

Emm actually hari ni sepatutnya aku hepy but than there is some news yang bangang which is dah spoil kan mood aku tu. Let me explain detail if you don't mind nak bace. 

Start dengan yang hepy dulu la. I am promoted as HR Executive by my Director. Gile tak hepy? For sure I'm happy. Sebenarnye aku tak heran sangat dengan position. Buat ape position melangit tapi gaji pencacai. Tapi my boss said if you took this challenge untuk jadi HR Executive than I will increase your salary. So I took this challenge because of SALARY not POSITION!  Actually hal ni jadi luar expectation kot. Time meeting tu aku tengah propose nak promote staff aku tapi my Director suddenly told yang die nak promote aku. Alhamdulillah. Ni la name nye rezeki daripada Allah. Tak semena-mena sahaja. Syukur Alhamdulillah. ;)

Nak dijadikan cerita, Bell my friend menyampaikan satu berita yang kurang enak. My EX friends masih lagi teruskan adegan kutuk mengutuk aku kat fesbuk. Aku da block diorang sume sebab tak tahan dengan caci maki tak berasas diorang tu. Bukan bermakna takot tapi kalau boleh nak elak kan daripada hati ni sakit and takot timbol perasaan benci. Ingat kan sampai mase tu jek la sume ni, tapi tak sangka masih berlanjutan sampai sekarang. Masalahnye ape salah aku? ape yang aku buat sampai menyakitkan hati diorang sangat ?? seriously I have no idea about this! Malas la nak cite panjang. Masing-masing bukan budak2 lagi. sume nye Mak budak! Tapi hati dengan kaki lebih kurang jek bau. 


P/S : Ya Allah,ku serahkan segalanya kepada-Mu. Tabahkan lah hati ini Ya Allah. 

No comments:

Post a Comment