Yang Berhormat Dato' Datin

Tuesday, January 15, 2013

Setia Hujung Nyawa

Hey.

Biase tengok drama petang petang tak? Eh silap. Bukan petang petang tapi magrib magrib. Tak senonoh betol la buat drama magrib magrib. Nak sembahyang pon tak khusyuk sebab asek terpikir drama kat TV. Astagfirullahalazim~

Lepas cite Cinta itu Milikku dah abes sambung cite Setia Hujung Nyawa. Sumpah! Mase awal awal cite ni memang merapu giler. Tapi bile lame lame tengok, sweet la pulak. Tapi sekarang nie da start la aku nak emosi dengan watak lelaki dalam cite tu. Si Zain tu. Zain yang dulu tu sweet nak mamposs gilerr da berubah jadi si mulut puaka after die dapat tau wife die gugur sedangkan diorang belom sempat lagi nak 'buat'. 

Of course la die marah. Tapi marah pon jangan la mulut puaka sangat. Semalam punye scene la paling aku rase nak penamporr penyepakk terajang jek si Zain tu. Ade ke wife die buat kan die cake sebab nak celebrate buffday die, die pegi tepok cake tu kat muke bini die??? eh patot ke???? Kalau ye pon marah! Cube aku tepok muke kau dengan taik lembu! Marah tak????? warggghhh~ stress la tengok drama camni!

Astagfirullahalazim kenape dengan aku ni? Emosi no. Cerita jek kot. Rilex la Zura. hehe

Walau macam mane pon, aku nak bagi a very big hand la kat para pelakon sebab berjaya pengaroh aku kan. Mak aku sampai tak nak tengok cite tu sebab die cakap darah tinggi die boleh naik kalau tengok cite tu. Haha terok terok. 

Tak sabar nak tengok next episode. Hari hari sanggup balik keje awal sebab tak nak ter'miss' cite ni. Kuat sungguh la pengaroh cite ni. 


P/S : Semua lelaki ade ego nye malah bukan sahaja lelaki, perempuan jugak ade keras hatinya. Bila bertemu dengan masalah, jangan rasakan diri kite sendiri, tapi ingatlah bahawasanye Allah tak pernah meninggalkan kita. Berdoalah kepada Allah. In Shaa Allah, Allah akan membantu kita menyelesaikan permasalahan itu dengan bijak dan matang. This is what I learned from this story. ;)

No comments:

Post a Comment